Totaal aantal pageviews

donderdag 14 juli 2011

Tekening (:

Hallo,

Laatst was ik bezig meteen tekening die ik aan het naa tekenen was van weheartit
deze:

Ik heb niet genoeg kleurpotloden om hem in kleur na te maken, dus had ik hem in zwart/wit getekend.
Ik heb wel wat veranderd in de tekening ( met nadruk op de strepen) maar verder is hij aardig goed gelukt al zeg ik het zelf. 


  Er moet nog wel wat aan veranderd worden bij de snorharen die buiten de tijger vallen zodat het geen "streepjes" meer zijn.
hier wat foto's:
 Het beginnetje, waar het meeste nog geschetst is.
 De kop bijna af.
 Bezig met de nek.
Last but not least: hoe het nu is, er zit jammergenoeg een vouw in de nek
*dom dom dom!!*
ik hoop dat je de foto's een beetje goed kan zien, misschien hebben jullie nog tips voor mij(?)

die kan ik natuurlijk altijd mee nemen voor de volgende tekening.


Xx-

1 opmerking: