Totaal aantal pageviews

donderdag 14 juli 2011

New blog born!

Ik zou me even voorstellen, ik ben Kirsten, 14 jaar oud en op 14 april jarig.
Ik houd erg van muziek luisteren ik bespeel (jammer genoeg?!) geen insturment, ik speelde vroeger blokfluit haha,
 de muziek stijl die ik vooral luister is: metalcore, post-hardcore rapcore (haha ja bestaat) en rock, maar ik ben echt geen "moderne"muziek hater.
Ik heb een vriend, hij speeld basgitaar (:
Ik ben helemaal gek van dieren, op dit moment is de tijger mijn favoriet!
haha maar schrik niet, ik praat heus niet de heletijd er over.
Als ik niet op internete/ me laptop zit dan ben ik buiten met me vrienden.
je zult vanzelf meer over mij te weten komen als je mijn blog volgt.

als je meer wilt weten kan je me mailen naar: kirstensteur@live.nl
maar ik denk dat het niet nodig zal zijn.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog, en ik hoop dat je je vermaakt! ^^

Xx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten