Totaal aantal pageviews

dinsdag 19 juli 2011

New buy's!

Hellow lezers (:

Het is al een tijdje geleden dat ik voor het laatst een artikel had geplaatst ):
I'm so sorry!!
Het komt omdat ik een verjaardag had van me lieve vriendin, en ik had gewoon niets om te plaatsen.

maar nu wel weer want ik ben naar de winkel geweest, geen kleding maar spulletjes (:




















Nieuwsgierig?

Wat ik heb gekocht:
















HEMA transfer papier  €6,95



 















NIVEA haarlak, extra strong €2,75       





CATRICE 490 Iron Mermaiden & CATRICE 030 Meet Me At Coral Island, samen €4,00

Bijschrift toevoegen














een goedkope BRUNA agenda, €4,95.
ik ga deze nog een kaft geven en "opmaken" maar dat zullen jullie nog wel te zien krijgen (:


Dat waren mijn nieuwe aankopen.
   Heb jij nog wat leuks gekocht of ben je van plan om te kopen?

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten