Totaal aantal pageviews

zaterdag 16 juli 2011

Nailart tutorial (:

Hallow,

Gister had ik geschreven dat ik bezig was geweest met een nailart tutorial, want ik had op internet wat inspirerende plaatjes gezien en het leek me heel leuk om die te maken en voor jullie er een tutorial van te geven. Dit is mijn eindresultaat:




 So let's begin!






de gebruikte lakjes:

Van links naar rechts: 1. Essence tip painter wit
2.  Essence multi dimentional 29 glam girl
3.  Essence top coat quik dry.
4. Catrice 160 Sweets for my sweets.
5. Catrice 250 I sea you!
6. Catrice 400 Blue cara ciao.
7. HEMA base coat.

Stap 1: De basis.
Eerst gebruik je de base coat, dan lak je al je nagels in de basis kleur
 (bij mij Catrice 400 Blue cara ciao), ik heb 2/3 laages gebruikt zodat het mooi egaal dekte.

Stap 2: De strepen.
Je maakt strepen op je nagels ik heb dit gewoon gedaan
met het nagellak kwastje (Catrice 250 I sea you!),
je kan verschillende strepen maken zoals ik heb maar je kan ook kiezen
om alles hetzelfde te doen.


Stap 3: het wit.
Dit is het wat preciesere gedeelte, het makkelijkste is om het met een dun kwastje te doen
of een tandestoker, een dun eyeliner kwastje (schoon is).
Hier kan je gewoon varieren met de streepjes, je kan voor inspiratie op internet kijken
 (google dan: Tribal nails) maar je kan ook gewoon je creative geest laten gaan. (:


Stap 4: The finishing touch!
Hierbij ga je Stap 3 wat opvrolijken, het beste kan je eenbeetje opvallende kleuren gebruiken,
maar dat licht er aan welke andere kleuren je al had gebuikt.
Zoals je ziet heb ik het vooral opgevrolijkt met (rode/roze) stipjes, streepjes en wat hartjes.
Tot je het geslaagt vind (:
En als alles goed is opgedroogd dan doe je de top coat er over heen.

en dan ben je klaar! :D
Je kan heel veel varieren in het gebruiken van kleurtjes, ik heb het nog best basis gehouden maar
je kan het natuurlijk ook lekker druk maken.
hier nog een paar inspiratie plaatjes:



Dat was mijn tutorial, 
Xx-


4 opmerkingen: